21. nov. 2019

Še vedno dež, a zelenjave je polno ..

Še en teden, ko sva ZELENJAVO NABIRALA v 🌧.💧☔️
Prevladujejo manjše, a čvrste snežno bele CVETAČE, glavnati RADIČI, ŠPINAČA, ZELJE in OHROVTI.. Za dobro mero svežega c-vitamina pa dodatno poskrbita UŽITNI TRPOTEC in ZIMSKI TOLŠČAK, ki se od poletnega že po videzu močno razlikuje ...Oboje super okusno v solatah, z jajci ali v prilogah.


Sestavljeni zabojčki so pa takšni ...
Majhen zabojček za 8 evrov:
krompir (1 kg), por (0,25 kg), buča hokkaido, cvetača in zelje (manjša), endivija, gl radič in koleraba
Srednji zabojček za 12 evrov:
krompir (1 g), buča muškatna (rezana!), gl. ohrovt, črna redkev, špinača (0,25 kg), gomoljna zelena, gl. radič in cvetača
Veliki zabojček za 16 evrov:
krompir (1 g), buča muškatna (rezana!), cvetača, repa (0,5 kg), zeljna glava, kitajsko zelje, gomoljna zelena (2 kosa), por (0,25 kg), vrečica zimskega tolščaka, pal-choi, zelena solata, endivija (ali špinača).
🌺 Najbolj vesela sva vašega odziva ... Tokrat nam je zaupala navdušenje nad pripravo obroka naša redna stranka..Mogoče dobi kdo kakšen navdih tudi za svoje kosilo!.🥗
💚💛🧡"Naredila sem PEČENE KOLERABICE S SEZAMOM. Meni je bilo zelo dobro. Kolerabice sem narezala in spekla v pečici ko so bile mehke sem ji umešala v sezam katerega sem prej malo prepražila na kokosovo maščobi, samo toliko da zadiši. postregla sem kot prilogo k mesu. Dobro je! In še naredila sem PEČENO BUČO HOKKAIDO. z olupkom vred sem spekla v pečici do mehkega. Zraven sem zmešala beli sir tisti mehak kremast, tudi zelo dobro!" 😍

Za več info o zabojčkih Brevkine svežine : mojekovrt@gmail.com
Vse pridelano na najinih njivah na ekološki način! 💓💓💓

Ni komentarjev:

Objavite komentar