6. nov. 2010

Osvežujoča omaka iz sladkega komarčka

Komarček  tudi novembra, a ne več tako lep.  Foto: Darko P.




































Sladki komarček ni ravno tipična rastlina za november, pa tudi ni pogosta na vrtovih, čeprav ne gre za nobeno novost, prej za obujanje starega. Njegov okus gomolja, stebla in listov v obliki iglic so  nadvse osvežujoči deli  in deluje razkuževalno.

Komarček se dobro  poda z limonin sokom, s kvalitetnimi, aromatičnimi oljčnimi olji, s česnom, koprom, lovorovim listom, peteršiljem, muškatnim oreščkom, timijanu, kremnim juham in krompirju. Danes sem na primer naredila osvežujočo omako - gomolj komarčka sem na tanko razrezala in ga podušila. Ko se zadeva zmehča, sem ga  pretlačila s paličnim mešalnikom in dodala ščepec morske soli. Vejice in nežnejše dele sem omaki dodala čisto na koncu, prav tako  sem ga še pokapljala z  limonin sokom  in z oljčnim oljem...Zraven sem naredila zelenjavne samose, polnjene s pirejem iz buč hokkaidk.  Njami, njami :))  Fantaziram pa o tem, kakšen bi kaj bil sladoled iz komarčka .....

Ni komentarjev:

Objavite komentar